niedziela, 30 grudnia 2012

Ciężka lista zakupów ...

Wczoraj myśląc o obozie i wyjeździe do Chorwacji pomyślałam, że choć do wakacji daleko, wypadało by się udać na (nie) małe zakupy. Jednak nie do Wrocławia, Poznania czy Warszawy. A gdzie ? Na stronę internetową ! 
Co chcemy kupić ? 


  • Pastę do zębów 
  • Szczoteczkę do zębów 
  • Transporter 
  • Klikier 
  • Pojemnik na butelkę z wodą 
  • Miskę plastikową x2 
  • Ręcznik z mikrofibry 
  • Smycz 10m. 
  • Adresówkę 
  • Obrożę (nową) 
Trochę tego jest i aby to wszytko kupić, muszę uzbierać ok. 350-360 zł.Przeżyję ... Jednak czas się wziąć i oszczędzać. Mam nadzieję, że szybko uzbieram tę kwotę, mama się zgodzi i wszytko kupimy ;) 

 Zapomniałam wspomnieć, że byłam dziś z Rufim na polu ;) Chodziliśmy po nim, Rufek biegał jak szalony i udawał, że coś tropi :D Po 15 minutach usłyszałam z Rufim, że nagle wszystkie psy z wioski zaczęły szczekać ! Przeraziłam się, bo pomyślałam, że może jakiś bydlak tam jest i na niego szczekają. Więc telefon chowam, smakołyki do kieszeni, zaciskam smycz i z Rufim biegiem do domu :D A teraz zdjęcia 
 


Ten stawik nad który chodzimy. Jest tam jeszcze lód .. 





A co najdziwniejsze Rufi chyba nie lubi gdy mu robię zdjęcia bo jak był blisko wody to wyciągnęłam telefon by mu zrobić zdjęcie jak próbuje wejść na lód a w tedy raz, raz i już był 3 metry ode mnie ;d Co z niego wyrosło ? 
A na początku to nawet nie chciał wejść na pole bo go w łapy kuło, ale wzięłam go za szelki i przeniosłam tam gdzie go tak nie kuła ;) I sprawa z obozem nadal się toczy :D 

To tyle na dziś. 
Pa !
Pozdrawiamy !
Z&R

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję