niedziela, 12 lutego 2012

Konkurs + Tor przeszkód = zabawa ^^

Cześć ! Dzisiaj Rufi mi się w pokoju załatwił -.- Ale mam też dobrą wiadomość ! 
Zorganizowałam konkurs na najlepsze zdjęcie swojego pupila. Bierzecie udział ^^ więcej w zakładce ,, konkursy " ☺☺☺ Ok i w końcu tor przeszkód ! 


Zdjątka ^^


 kółko, do ustawiania na różnych wysokościach, to doskonała przeszkoda. 


tunel z workiem, to jeden z klasycznych elementów w sporcie Agility. Ze wzmocnionym wejściem i workiem

Dzięki temu zestawowo przeszkód Agility utrzymasz na najlepszym poziomie stan zdrowia psa, ja i jego kondycję. 

Chyba kupie taki tor Rufciowi ^^ A co u Rufiego ? 
Wszystko dobrze ... Dzisiaj odkrył jak wejść na łóżko za pomocą pufy ;D 
Wskakujesz na pufę i na łóżko ;D Ta... Muszę zrobić Rufciowi nowe zdjątka ;D 

To do jutra ! pa ! Pozdrawiamy Rufi i ja ;D  ☺☺☺☺☻☻☻☻

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję