poniedziałek, 6 lutego 2012

Rufikowy pamiętnik

Cześć ? Jak było w szkole ? Chyba, że macie Ferie ;D A ja dostałam 3 z matmy :'( 
Ale przejdźmy do Rufiego <3 


Od rana byłem u babci Zuzi. Jak zawsze. Po kilku godzinach przyszła i pojechaliśmy do domu. W domu nagle zdenerwowałem się bo jakiś pies przechodził koło naszego domu. Potem Zuzia wzięła moje szelki i poszła górę. 
Zaraz po tym ktoś otworzył drzwi do domu... Od razu pobiegłem zobaczyć kto to. To jej babcia ;D. Potem poszedłem do Zuzia na górę. O nie ! Bierze swój flet ! -.- 


To na dzisiaj koniec. A i to co jest napisane to jest prawda ;D I tak mam flet i  go wyciągam ;D Do zobaczenia ! 


Psia łapka Rufcia 
  Pa !
A ! niedługo pojawia się zakładki : jak nauczyć psa : Siad, Leżeć, daj łapkę, 

Zakładka : Tor Przeszkód ;) 


Pozdrawiamy ! Zuzia i Rufi <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję