sobota, 17 marca 2012

Gazeta ,, Przyjaciel Pies "

Hej ! :) Przepraszam że tak długo nie pisałam ;/ Ale chyba mi wybaczycie ? xD
Okeyy z Rufim okey ale mój telefionnnek sie popsuł :'( 
Okey ale nie to mamy w planach. W planach mamy omówienie gazety ,, Przyjaciel Pies " 


  (kliknij to się powiększy )


Są psy gwiazd, reklamy z obrożami jedzeniem itp. Jeden temat to np. Z ziemi Japońskiej do Polski. 
Lub Buldog Francuski mały uwodziciel ^.^ 


 

Jak nie można kochać tego psiaka ? ^.^ Albo 
ZOOPSYCHOLOGIA, gdy agresja uzależnia. Ta gazeta wymiata xD Okey teraz idziemy na str, internetową.
A na stronie internetowej www.pies.pl ( to strona gazety ) 
Jest  sonda :) 
Ja zagłosowałam że z kumplem jest lepiej :P 


Ale gazeta super ! Są super tematy. Nie dawno nie wiedziałam co to pseudo  hodowla a teraz wiem ! Ta gazeta po prostu rządzi ^.^ I są plakaty xD
A co to ta pseudo hodowla ? Dowiecie się wieczorem lub po południu :) 


Pozdrawiam ! xD Zuzka i Rufen 


P.S przejrzyj stronę pies.pl lub kliknij tutaj :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję