czwartek, 1 marca 2012

Moje sprawy prywatne..

Cześć. Dzisiaj chcę wam powiedzieć ze blog będzie chwilę bez postów. Dzisiaj przeżyłam coś co zapamiętam na zawsze... 
Moja koleżanka mówiła że w naszym mieście. Jest podobno Pedofil ( jeśli nie wiecie poszukajcie w necie ) I bardzo boję się iść ze szkoły. No to wszystko zaczęło  się tak......  


- Ale wiesz Zuzia... Jesteśmy we 3 (była inna kol ) - Mówi moja naj 
- No wiem ale i tak się boję... - odpowiedziałam.... 
Nagle... chodzikiem szedł taki ,, Pan " Miał worki pod oczami wystawały mu zęby, po po  był straszny. Pierwsza moja myśl to że ten pedofil. Przeszedł koło nas moja koleżanka stała tyłem do niego a ja przodem do koleżanki On idzie w naszą stronę a ja normalnie ciarki mi przeszły od nóg do głowy zrobiło mi się gorąco, myślałam że zaraz zendleję ... Potem on przeszedł dość sporo a moja koleżanka mówi : 


- Zuzia.! Jaka ty się blada zrobiłaś. 


Nie dziwię się ... Bardzo przepraszam ale muszę sobie z tym poradzić... 
Do zobaczenia ... może w sobotę albo w niedziele ... możliwe nawet że w poniedziałek ....




Do zobaczenia );  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję