czwartek, 26 kwietnia 2012

...... coś o czymś

Hejo :D Widzę, że statystyka bloga spadła ;/  Dlatego zmieniłam adres bloga na stary :) 
Nowy adres czyli okiem-maltanczyka.blogspot.com pojawi się dopiero w maju. 
Dzisiaj mam dużo nauki ale poświęcę się postowi na moim kochanym blogu :) 
Okey Rufi miał miesięczny zapas ,, Psie Smakołyki "  Zjadł je w niecały tydzień -.- 
Ta... musiałam kupić następne :D Niedługo przyjedzie do mnie koleżanka i może napiszemy posta razem :) A ! Huśtawka zrobiona ! Nie pokażę jej Wam do puki jej nie pomaluję :D 
A i mam problem ;/ Muszę dopuścić Rufiego. No i muszę w tym związku zrobić ogłoszenie. 
Pomożecie mi ? Napiszcie w komentarzu lub na E-mejl. 
Ja spróbuję zrobić. 
Ale to tyle na dziś :[ 
To do jutra ! 
Zuzia & Rufi ! <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję