wtorek, 17 kwietnia 2012

Czy spanie to najlepsze rozwiązanie ?

Hejo :D Co u Was ? U mnie nic -.- Ciągle szkoła szkoła szkoła ! A jeszcze jutra ta informatyka -.- No ale okey :P Dzisiaj Rufi przyszedł z dziadkiem po mnie do szkoły ^.^ A wczoraj szli za nami tacy dwaj debi.... a więc wzięłam, znaczy pożyczyłam na chwilę owczarka niemieckiego :) Ale nie ragowała na komendę ,, bierz go " :( Niestety :( ( xD ) 
No i poszłam do dziadka żeby wziął większego i ich ... Wiecie co :D Ale się wystraszyli i poszli ! Ale z nich debi...  :D Ale okey :) xD Dzisiaj Rufi jest bardzo śpiący ! Ciągle śpi i śpi ! 
Widać nie ma się z kim bawić ;/ Ale dzisiaj to się zmieni ! :D Może nie wiecie ale prowadzę jeszcze jednego bloga ( ale o grze ) i trudno mi prowadzić dwa. Wiecie co ? Myślę, że psy też powinny mieć chwilę na sen. A zwłaszcza małe psy ! Przecież jak dla nas 4 metry to nic to dla nich z 6 metrów ! Ale duże też nie mają łatwiej. Są duże i ciężkie a więc też wymagają   wysiłku fizycznego.  


To tyle bo muszę odrabiać lekcje :( 
Pa ! 
Pozdrawiamy ! 
Zuzia & Rufi 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję