poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Na wakacje ! ... Z psem ?

Hejo :D Ostatnio dużo chodzę na spacery z Rufciem :D Ale dziś chcę pogadać o Wakacjach ... z psem .. ? Tak, z psem. Jak wiecie czasami trzeba zostawić swojego pupila gdy jedziemy np. za granicę. Tak jak np. Ja. Są specjale obozy ale ja nie mogę jechać bo mam za mało lat -.- No ale są specjalnie organizowane obozy na których są m.i. wykłady na temat psów, sztuczki, komendy, ogniska, sporty no i czasami imprezy. No niestety gdy coś chcemy nie zawsze możemy ;/  Dla Rufiego to było by coś cudownego ! Poznał by nowych psich ,, kumpli ". A ja bym go trochę podszkoliła :) Ale nic z tego :( 
Ale to by było coś ... Ale co? Chyba nie moja wina że mam za mało lat -.- 


Dobra to tyle :) nie będę Wam przeszkadzać, w końcu dziś święta :) A wiecie chyba co będzie jutro ? 


Jak wiecie napiszcie na zuzanna.blog@onet.com.pl i napisz. Napiszę wszystkie wiadomości. A dla tych co mają psy i napiszą do mnie nich napiszą coś o swoim psie. 
A ja poświęcę na to post :) 


pozdrawiamy :) 
Zuzia & Rufi 

2 komentarze:

  1. Czyżby dzisiaj są urodziny Rufiego ? :D
    Jeśli tak to ucałuj go ode mnie :))
    A ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, ale ucałuję go jutro :D Bo jutro ma :) Ile ja mam ? No 11 :D

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję