poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Taki spacer wystarczy na rok! A co Rufi o tym myśli ?

Hej :) Wczoraj ok. godziny 16 poszłam na spacer z moim tatą i Rufim. ( Mieszkam na Wsi, a wieś jest otoczona WIELKIM lasem ) No i poszliśmy. Na początku było fajnie :) Ale potem ... Jechał rowerzysta i się wystraszyłam, że to dzik. ( w naszym lesie są dziki, sarny i lisy ) 
A Rufi się na niego rzucił :D Potem weszliśmy w głąb lasu. Koło stawu stał jakiś Pan więc się wróciliśmy. Potem aby wydostać się z lasu musieliśmy przejść przez rzeczkę. Była wąska ale była po moje kolana ... Było tam mokro więc widziałam ślady dzików ....  Ale jak pomyśleć mój pies jest mądrzejszy od mnie ... Było bagno nie zauważyłam go. Chciałam jak najszybciej wydostać się z tego lasu więc nie myśląc podeszłam do bagna, Rufi mnie od tego odciągał ale ja byłam głupsza. Weszłam w to bagno no i zaczęło mnie ściągać. Niestety moje buty ucierpiały. Potem szliśmy przez wielkie pole a potem znowu przez las. 
Byliśmy w tym lesie chyba z 2 i pół godziny ... I taki spacer wystarczy mi na dwa lata ... 
Ale Rufi jest zadowolony. Mimo tego że się bał i zaplątał się w krzaki :D 


To tyle :) Pa ! :) 

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny post ;( Niestety mama mnie samą do lasu by z moją sisi nie póściła bo chodzą tam pijaki i wgl. ale zato chodzimy na łąkę itp. Pozdrawiam was ;D

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję