sobota, 5 maja 2012

Kiedy to się skończy ? :'(

Cześć kochani ! Piszę do Was i jest 13;03. I co i jest burza !!!!! -_- Przepraszam, że wczoraj nie napisałam ale byłam u koleżanki. Chciałam dla Was zrobić ,, Gazetkę Online " Ale jednak nie. Może w czerwcu ? Poinformuję Was o tym. Jejku ! Przez tą durną burzę Rufiś się boi ;/  U Was też grzmi ? I leje i błyska się  -_- ? Muszę jeszcze odrobić lekcje xD 
A zapomniałabym ! Mam dla Was nowinkę ! Jeśli chcecie pierwsi dowiadywać się o nowościach na blogu, dawać propozycje na posty to napiszcie na mojego E-mejla 
zuzanna.blog@onet.com.pl 


Temat listu : Nowinki bloga 
Treść : Chcę dowiadywać się o nowościach na blogu i dawać propozycje na posty. 


Lub tylko dawać propozycje i tylko dowiadywać się o nowościach. 
A wiecie, że od niedawna jest telewizja dla psów ? Poczytajcie i kliknijcie tutaj :)
To tyle :) 
Pa ! 
Pozdrawiamy ! 
Zuzia & Rufi 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję