środa, 2 maja 2012

Słońce się nie poddaje ! :'(

Cześć Kochani ! :( Dziś tak grzeje, że szkoda słów. Chciałam iść z Rufim na spacer ale za gorąco. Mama kupiła mu dziś specjalną karmę. Nie zje byle czego. Ogólnie nie lubi suchej karmy, ale ta jest od Weterynarza. Jak przyszłam z Rufim z dworu to myślałam, że zaraz padniemy. Poszłam do toalety a Rufi rozłożył się na zimnych kafelkach. Musiałam go nieść do mojego pokoju :D O zaraz Wam powiem jaka to karma. Mam 3 różne : 


ROYAL CANIN 
SENSITIVITY control 


ROYAL CANIN 
Breed Health Nutrition  ( To dla Yorków ale Małtańczyki też mogą, w końcu weterynarz wie że Rufi to Maltańczyk ) 


ROYAL CANIN 
GASTRO 
INTESTINAL 


Jej ! To słońce niedługo się spali ! Rufi leży po moim biurkiem żeby tylko było chłodno. 
W dodatku mam Tymbarka Jabłko Arbuz, orzeźwiające ! :D 
Jejku ! jednym słowem KOSZMAR ! Pamiętajcie ! Waszym psom nie może zabraknąć wody ! 









To tyle na dziś :) 
Pa ! 
Pozdrawiamy ! 
Zuzia & Rufi 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję