środa, 25 lipca 2012

Coś innego ...

Hej <; Jak się czujecie ? Wiem, wiem miałam iść dziś na spacer ale taka pogoda, że nawet przez okno szkoda patrzeć ... No więc jak zwykle w takie dni, ja i Rufi leniuchujemy. Ja gram w The Sims 2 (blog) a on śpi na łóżku. 
I chcę wam przekazać, że w piątek nie będzie posta bo jadę do autorki bloga Ja i mój przyjaciel Rudi. ( przyjaźnimy się <; ) No więc ja i Rufi się nudzimy, oglądamy filmy i gramy. Więc nudy .... 
A teraz chcę podziękować za głosy w ankiecie i za komentarze <; Nie wiem co napisać więc to tyle na dziś ... 
Pa ! 
Pozdrawiamy !
Zuzia & Rufi 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję