środa, 4 lipca 2012

Jest początek, ale nie ma końca ...

Hej :) Przepraszam, że tak późno ale byłam u babci. No więc ... Dziś byłam z Rufim u weterynarza. Oczyszczanie kamienia ma 06.07.12 o godz. 11;30. I jutro od godz. 18 nie może jeść. No i jego zęby zostaną zabezpieczone. Ale tak, czy tak muszę kupić coś to tych jego zębów. A i Pani Ewa ( Weterynarz Rufiego ) mówiła, że te ,, paluszki " Dentastix od Pedigree są dobre. Ale Rufi nie chce ich jeść. No i po zabiegu do fryzjera. 
Ile to wszystko kosztuje ? : 


- Usuwanie kamienia - 80 zł 
- Preparat wzmacniający zęby - 40 zł  
- Fryzjer 60 zł 


Czyli wszystko razem - 180 zł 


Z kąt ja wezmę tyle pieniędzy ?! Koszmar ! No ale mam już plan :D 
Walnę się w coś, zacznę płakać, powiem rodzicom, że nie mam pieniędzy, a tata znowu się nade mną się ulituje ^^ I git :D Ale dziś też dzień był niezbyt miły ... 
Byłam z Rufim na ,, mini spacerku " no i się załatwił. Ale jeszcze trochę zostało na jego tylnej części. No cóż... wzięłam wąż ogrodowy i musiałam mu czyścić -.- Czego ja nie robię dla tego psa.... No ale w końcu to ja go chciałam ... 
Okey to tyle na dziś bo wiecie... obowiązki wzywają ! 


A i polecam nowego bloga Pysio - Biały Diabełek.
( Jeśli chcesz przejść na bloga to kliknij na ,, Pysio ". ) 


Okey :) 
To tyle na dziś :) 
Pa ! 
Pozdrawiamy ! 
Zuzia & Rufi 

2 komentarze:

  1. Pani weterynarz mojego Rudka też ma tak na imię, bo chodzę tam gdzie ty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za reklamę mojego bloga , też miaąłm własnie zamiar zrobić z twoim i zrobię ale to dotyczy mojego kolejnego posta , a no i o to co zostało na .. zadku Ruffika się nie martw bo Pysiakowi to się też dzieje :) .

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję