sobota, 28 lipca 2012

Stres - Misiek czy leki ?

Hej <; Wczoraj byłam u koleżanki. Ze względu na Rufiego nie mogłam być długo -.- 
Ale i tak dostałam ochrzan bo się spóźniłam '-.-
Ale mniejsza o to. 
Przypomniałam sobie, że Pani fryzjerka dała mi ulotkę OverZoo. I, że jak będę coś chciała to mogę u Pani zamówić. I myślę, że zamówię u niej srop. 
Jak myślicie ? Bo nie chcecie wiedzieć co się dzieje jak zostaje sam ...



  • Piszczy
  • Szczeka 
  • Wyje 
  • Drapie o drzwi  
Niby nic, ale wyobraźcie to sobie jak to robi wasz pies... 

 Nie chcę aby mój pies cierpiał ... Skuszę się na ten srop <; 

To tyle na dziś <; 
Pa ! 
Pozdrawiam ! 
Zuzka 

P.S Z powodów, że są wakacje notki mogą być dodawane ok. 4 razy w tygodniu. 

2 komentarze:

  1. Eee z tymi środkami to różnie bywa... Wypełnisz quiz u mnie? Jestem ciekawa Twoich odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że prze ze mnie dostałaś ochrzan. Głupio mi... :'-(

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję