sobota, 4 sierpnia 2012

Zaskroniec i imię nowej suczki !

Witajcie przyjaciele ! Blog o TS2 tym czasowo zamknięty z powodu rozwalającego się komputera, i usunięcia gry '-.-. No ale to nie koniec niespodzianek. Dziś przyjechała do mnie 7-letnia kuzynka, że nie mam co z nią za ciekawego robić postanowiłam pójść z nią i z Rufim na spacer. Rozmyślałam jak to będzie gdy przyjedzie do nas nowy psiak, a co dopiero gdy przyjdzie na świat dużo psiaków ! 
Ale moje ' cudowne ' myśli na chwile się wyłączyły. Nagle Rufi zaczął coś wąchać, to nie był zdechły kwiat, gałązka drzewa tylko ... ZASKRONIEC ! Czyli WĄŻ ! 
Dobrze, że Rufi to zobaczył bo nie wiem co by było gdyby mnie ugryzł. Ale gdy go zobaczyłam pobiegłam z kuzynką jak najszybciej do domu, na szczęści Rufciowi też się nic nie stało ... Wejdźcie sobie w grafikę Google i zobaczcie zaskrońca. 


No ale mam też dobrą wiadomość ! Hodowla, którą upatrzyłam przysłała mi E-mejl, że mają do sprzedania suczkę i pieski. 
No ale mniejsza o to. Wymyśliłam imię dla nowej suczki. 


Miszi

Tak miał się nazywać mój inny psiak ale ... opowiem wam w jutrzejszym poście. 

I jak podoba wam się to imię ? Głosujcie w nowej ankiecie ! <; 

Pa ! 
Pozdrawiamy !
Zuzia & Rufi 

3 komentarze:

  1. Fuj! Co za okropienstwo! Dobrze że nic wam nie zrobił. A jak nazywa się ta hodowla? Z chęcią zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ich strona internetowa : tuches.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w Łagowie pływał w jeziorze żywy Zaskroniec! 8-O

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję