czwartek, 29 listopada 2012

Różne ..

Witajcie ! Ja znów nie w szkole bo dziś boli mnie gardło i mam zatkany nos. Jutro idę do szkoły i Rufi do fryzjera <: No, wczoraj wieczorem Rufi był głodny. Jak zwykle miał w miseczce suchą karmę. Ja siedziałam przed komputerem gdy Rufi rozwalał karmę. Gryzł i wypluwał. Karma była porozrzucana obok miski, na dywanie i na łóżku. No myślałam, że go chyba uduszę. Oczywiście gdy ja to sprzątałam Rufi wygodnie sobie spał -.- No na prawdę, mógł chociaż to pozjadać ! No ale do rzeczy. Dziękuję za komentarze ponieważ daliście mi dobre rady jeśli chodzi o wyjazd do Chorwacji. Cóż, mam jeszcze dużo przystanków przed sobą bo będę się pytała weterynarzy o czip, paszport o warunki wyjazdu itd. No ale dziś zajmę się listą na zakupy. Znajdzie się na niej NA PEWNO : 


  • Obroża 
  • Adresówka 
  • Smakołyki 
  • Smakołyki na zęby 
  • 10/15 metrowa linka 
  • (prawdopodobnie) szczoteczka do zębów (Dla Rufiego oczywiście ) 
I jak już pewnie zauważyliście to blog ma już prawie 7 tys. wyświetleń ! Bardzo wam dziękuję ! No ale teraz coś o Rufim. 

 Dni są coraz krótsze i nie będę owijała w bawełnę. Rufi stał się leniwy. Nie ma ochoty chodzić biegać jak na wiosnę czy lato. Miejmy nadzieję, że to się zmieni ;) 


To tyle na dziś !
Pa !
Pozdrawiamy !
Zuzia & Rufi 

2 komentarze:

  1. Rufi,aleś ty niegrzeczny :P
    Oby wszystkie sprawy szybko się załatwiły.
    GrATULUJEMY!!
    Oby biały zrobił się aktywniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie lepszy wygląd bloga!

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję