poniedziałek, 3 grudnia 2012

Przerwa blogowa

Witajcie ! Niespodzianka i święta coraz bliżej ale mam też smutną wiadomość ;( 
PRZERWA BLOGOWA 

Muszę trochę wypocząć, psychicznie i fizycznie. Teraz mam sprawdziany, kartkówki, zawaliłam sprawdzian i tyle spraw na głowie ... Weterynarz, ten czip i paszport, prezenty dla Rufiego ale też bliskich ... No więc przerwa blogowa będzie trwała od dziś (3.12.12r.) do 21.12.12r. Prawie do samych świąt. Przewiduję może 3-5 notek ale tylko na tyle ile mnie stać. No więc tyle chciałam napisać. Ale skoro już piszę to coś o Rufim ... Nie chce wychodzić na dwór i jest leniwy ... ale nie dziwię się. Niestety u nas nie spadł śnieg czyli nie ma zabawy ;( Ale miejmy nadzieję, że już niedługo biały puch zasypie nas po kolana ;D 


To tyle na dziś. 
Pa !
Pozdrawiamy i do zobaczenia ! (raczej do napisania ;D ) 
Zuzia & Rufi 

2 komentarze:

  1. Och, współczuję wam, że nie macie śniegu.

    Do zobaczenia!
    "Do napisania" :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze robisz przerwę "świąteczną" .
    też bym musiała taką zrobić ;/
    Zawaliłam próbny egzamin.. I święta i mało śniegu -.-

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję