niedziela, 14 kwietnia 2013

Wiosno ! Wiosno ! Tak się cieszymy, że już jesteś !

Tak, wiosna już dotarła ! Dziś piękna pogoda ! Słońce, lekki wietrzyk i oczywiście wysoka temperatura :) Jak by się dziś mogło obejść bez zabawy na podwórku ?
Wzięłam konga, zabawkę świnkę, piłeczkę i smakołyki. Bawiliśmy się, a potem robiłam zdjęcia. Chciałam zrobić jak Rufi biegnie do mnie. Zrobiłam, ale nie wiem czemu, wyszło czarno-białe ;( A resztę zrobiłam w domu. Tak więc biegaliśmy, ćwiczyliśmy i w ogóle było super ;) Jako, że miałam lustrzankę siostry, zdjęcia wyszły cudnie :) No, ale to nie wszytko. Dziś pomyślałam, że pies musi być psem. Odpięłam Rufiego ze smyczy. Biegał na luzaka po podwórku. W końcu do samego końca sobie zaufaliśmy. To dopiero początek,  ale niedługo będzie koniec ... A co było potem ? Wielkie zaskoczenie ! Przyszła do mnie siostra (18 l.). Chciała pograć w paletki więc zapięłam Rufiego na smycz i powiedziałam, żeby go pilnowała. I na dodatek dałam mu konga żeby się bawił podczas mojej chwilowej nieobecności. Ja weszłam do domu, a moja mama wyszła na taras zawołać Rufiego. Gdy zaczęła go wołać, Rufek obejrzał się dookoła i zobaczył, że mnie nie ma. Nagle wyrwał się z podwórka przed siebie na drogę, a moja mama za nim ! Z jednej strony jestem szczęśliwa, bo widzę, że jesteśmy ze sobą zżyci, ale z drugiej strony nie wybaczyłabym sobie gdyby coś mu się stało. Tą notkę uzupełniam zdjęciami ;)


Szkoda, że wyszło czarno-białe :( 





Pozdrawiamy was wiosennie ! Zuzia & Rufi ! :)

7 komentarzy:

  1. O my tez się cieszymy,że wiosna nadeszła.! U nas też pogoda piękna.:) Wreszcie można wyjść na rower czy rolki :)
    Pozdrawiamy.<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Supcio pogoda:D Z moim też byłam na podwórku... na bardzo długim spacerze. Śliczne zdjęcia... taki mokry pycholek<3 Wyściskaj psiaczka ode mnie:p
    ♥ www.blog-na-czterech-lapach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A u nas wczoraj było dużo cieplej niż dzisiaj :)


    Zapraszam na konkurs, można wygrać bon na zakupy w sklepie zoolgoczinym planeta-zoo.pl i ciekawe książki o psiakach, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas także wiosenna aura :D

    OdpowiedzUsuń
  5. My też baaardzo się cieszymy, że wreszcie jest WIOSNA <3
    Zdjęcia cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. I strasznie się cieszymy :D
    Rufcio kochany jest <33
    Piękne zdjęcia ; ]

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna przyszła i już poszła. Oby tylko na chwilę! :D
    Śliczne zdjęcia i słodka mordka. :3

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję