wtorek, 25 czerwca 2013

Powracam ? Czemu nie!

 Blog zostaje odwieszony :> Z Rufim oczekujemy na upragnione wakacje. Chcemy kupić frisbee i zobaczyć czy zostaniemy uzależnieni.
Ktoś może wie, a ktoś może nie wie, że byłam na wystawie psów pasterskich we Wrocławiu (25.06.2013r.)(organizator : ZKwP, wystawa krajowa). Chciałam kupić coś Rufiemu bo była dwa stoiska, ale za jedno opakowanie smaczków gdzie było ich chyba 4 trzeba było zapłacić 17zł. Więc wolę kupić w zoologicznym 8 smaczków za tą samą cenę jak nie mniejszą.... Zapewne interesują was zdjęcia, których mam mało, bo skończyła mi się pamięć :<










Dziś mam mieszane uczucia. Wczoraj miałam list gratulacyjny (średnia na koniec 5.27 *.*), ale za to przyszedł mój rachunek za telefon ;/ (113zł ) i tata się na mnie wnerwił. A do tego dziś w nocy umarł mój kuzyn, na białaczkę. Miał już dawcę miał zaplanowany dzień operacji, a tu taka sytuacja. Do tego ta koszmarna pogoda. Ten tydzień nie będzie chyba należał do najlepszych, choć już koniec roku.
Najbliższy post przewiduję jeszcze w tym tygodniu.
Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. u nas ostatnio było upalnie ale przez ok. dwa dni pogoda jest okropna.deszcz i burzę,w nocy było tak okropnie że sama się przestraszyłam,blask piorunów oświetlał cały pokój,Baddy smacznie spał.do wakacji tuż,tuż czekam na nie z niecierpliwością. ♥ no tak lepiej kupić więcej smaczków niż przepłacać za małą ilość. ;/ zdjęcia super,psiaki śliczne. :) współczuje z powodu kuzyna. [*]

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to się cieszymy :) Na wystawie musieliście się fajnie bawić : D suuper fotki

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze że wróciłaś!
    Na zdjęciach jest BOS i Ozzik o moim ulubionym umaszczeniu *_* Mogę sobie je pobrać do folderu? :D
    Na pewno któreś ustawię na tapetę :D
    Współczuję ci z powodu kuzyna ;/
    Gratuluję tak wysokiej średniej : ))
    U mnie wynosi ona zaledwie 5.09 ale ja to 6 klasa ;D
    Pozdrawiam i czekam na kolejnego posta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, możesz pobrać :) Jeśli chcesz to mogę Ci resztę fotek wysłać na E-mail, bo mam ich więcej, ale internet nie pozwolił mi na ich wstawienie.

      Usuń
  4. Widać, że chociaż na wystawie pogoda dopisała :)
    Już zawczasu życzę miłej zabawy z frisbee!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze masz z tymi wystawami <3
    Cieszymy się z Twojego powrotu :D
    Pogoda u nas do kitu- od poniedziałku.
    Pocieszamy się końcem roku.. Choć znając życie i tak nie będzie na nic czasu :/
    Eee.! Dobrą masz średnią :D Gratuluję xD U mnie szósta klasa zakończona ze średnią 5.36 :D
    Pozdrawiamy ;*
    Adela & Tosia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesze się, że wróciłaś
    Piękne zdjęcia
    Średnia idealna
    Duży rachunek xd
    Współczuje z powodu kuzyna [*]

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, że powróciłaś przed planowo :D
    Ciekawie, by było też kiedyś wpaść na jakąś wystawę psów, fajna sprawa^^ A średniej to mogę jedynie pogratulować, ja mam jedynie 3,5 na koniec gim;p

    http://blog-na-czterech-lapach.blogspot.com/
    http://e-psiak.blogspot.com/ NOWY BLOG!!!
    http://oczamichomika.blogspot.com/

    POZDRAWIAM H&O

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiało być fajnie na wystawie:)
    Średnią masz super, u mnie porażka 4.21:/
    Współczuję z powodu kuzyna [*]

    OdpowiedzUsuń
  9. Na wystawie chyba fajnie:)
    Współczuję z powodu kuzyna [*]
    Pozdraiamy
    Natalia&Milka

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję