czwartek, 17 października 2013

Mówię siad - siadasz, mówię waruj - warujesz - czyli o naszych sukcesach.

 Tak, wiem, że mnie pewnie zabijcie, za to, że nie pisze i nie komentuję, ale nie mam teraz za bardzo ani weny, ani siły i czasu. Ale to nie temat dzisiejszego posta.
Więc ostatnio poprawiły się nasze psio-ludzkie stosunki i Rufi się o wiele lepiej słucha z czego jestem bardzo szczęśliwa!
Ale tez ostatnio mam coraz mniej czasu i to jest minus, bo nawet zaniedbałam zdrowie Rufiego.
Dziś "koleżanka" rozwaliła mi plecak, wyrzuciła odłamki i nawet o tym mi nie powiedziała więc jak już mi zapłaci za nowy plecak to idziemy od razu na szczepienie.
No i jeszcze jedna sprawa. Codziennie Rufi, jak i z resztą ja też, jesteśmy u moich dziadków, ale oni palą papierosy i po prostu jako, że już u nich nie mieszkam i mieszkam na wsi, i moi rodzice nie palą to okropnie te papierochy czuć. I jak się pewnie domyślacie - Rufi prześmierdną tym smrodem.
Może się to wydawać obrzydliwe, bo jest, ale kąpanie na pewno czeka. I jutro jeśli pogoda dopisze to wybieramy się na krótki spacer do lasu :)



7 komentarzy:

  1. Rufi to bardzo piękny pies. Moja sucz była kąpana we wtorek, prześmierdła zdechłą myszą </3. Też niedawno byłam na spacerze w lesie, uwielbiam z nią chodzi na spacery do lasu. Miłego spaceru.

    thestryofmydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszliście na zdjęciach! :)
    Rozumię to że brak czasu, z chęcią bym chciała by dzień miał gdzieś z 30 godzin. z czego te 8 było by przeznaczone na spanie, byłoby cudownie!
    No nic, ktoś tam chciał inaczej i wyszło jak wyszło, mamy 24godzinny dzień.. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. każdy ma najwyraźniej mniej czasu gdy zaczął się rok szkolny.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj tak, ten brak czasu dobija wszystkich :<
    Życzymy udanego spacerku :*
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że Wasze relacje poprawiają się, oby więcej takich postów :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodziaczeek *.*
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak... Niestety zaczęła się szkoła, a to oznacza zupełny brak weny, aby coś napisać na blogu, bo zaraz lekcje, uczenie się itd. :(
    Fajnie, że relacje między Wami się poprawiają i życzę Wam aby tak było cały czas i coraz lepiej było pomiędzy Tobą, a Rufim. ;)

    Pozdrawiamy Was! :)
    Dziękujemy za komentarz u nas.! :)

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję