środa, 15 stycznia 2014

Zima w końcu zawitała, a ja w końcu napisałam.

Witam :) Jestem chora, ale jutro idę już do szkoły. Póki co mam dobrą wiadomość - w końcu spadł u nas śnieg :D


Nie ma go jakoś super dużo, ale ważne, że jest :)
W piątek idziemy kupić jakieś ubranie dla białasa, bo jak zwykle zostawiłam to na ostatnią chwilę. Z resztą, zawsze robię wszytko na ostatnią chwilę ... A tak prócz tego śniegu i ubrania to się nic nie dzieje. Nic, na prawdę nic.


Mimo, że mamy dopiero styczeń to moi rodzice myślą o wakacjach. Chcą jechać na koniec sierpnia więc nie wiem czy coś wypali z jakim kol wiek obozem. I jak zwykle jedziemy do Chorwacji i się cieszę, bo brat Rufiego (Afikx) nie jedzie i mogę spokojnie zabrać małego ;) W tym roku pojedzie na pewno. Aha i Animbox. Pisałam już o tym chyba, prawda ? Dziś czytałam i z tego co przeczytałam to ma się tam znaleźć mokra karma świetnej jakości, przysmaki i jakiś zestaw pielęgnacyjny. Może być ciekawie. Póki co żegnamy się i do następnej notki :)
Pozdrawiamy!

5 komentarzy:

  1. U mnie śniegu nie ma :( Fajny piesek :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, ja też jestem chora i dziś spadł śnieg. Jest mi strasznie smutno, ponieważ mój pies uwielbia śnieg, a ja nie mogę wychodzić na dwór.
    Też byłam w Chorwacji, 3 razy, 2 razy z psem. Chorwacja jest świetna, do tego ludzie bardzo dobrze nastawieni do psów, jest czysto, ponieważ każdy zbiera odchody i większość psów jest wychowanych. Niestety, w tym roku tam nie jedziemy, chyba spędzamy te wakacje nad polskim morzem, Ruda ponownie je zobaczy.
    Możliwe, że na urodziny suczy będę zamawiać box dla psa :)
    Rufi ma na tym zdjęciu uroczą minę :)

    thestryofmydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas właśnie snieg sypie :D Kocham jak pada <3
    Fajnie, że jedziecie do Chorwacji, zazdroszczę ;)
    Czekam na info o Animoboxie i ubranku!
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo macie śnieg u nas pusto ale ja się cieszę ,że przynajmniej nie będę musiała spędzać ferii w Polsce :D Czekam na recenzję o Animiboxie bo jak na razie w paczuszkach są niezłe produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. eh u większości bloggerów teraz ten śnieg co spadł to dopiero pierwszy śnieg rej zimy,my mieliśmy od listopada ponad miesiąc czasu mroźną zimę i wiele,wiele śniegu,potem stopniał i obecnie mamy go na nowo lecz prawdą jest to że jest go niewiele.

    gorąco pozdrawiamy
    Ola i Baddy !

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję