sobota, 24 marca 2012

Plan zajęć i niespodzianka :)

Hej :) Przepraszam ze nie pisałam długo ale nie mam czasu. Na blogu pojawiła się zakładka linki i blogi.Jeśli chcesz aby tam znalazł się twój blog  pisz na : zuzanna.blog@onet.com.pl 


Ale dziś mamy w planach coś innego.Mianowicie zrobimy swój plan zajęć dla psa. Możemy to robić w wielu programach :) Ale NIE o to mi chodzi że np.  

12.30 spacer 

Chodzi o coś innego. Plan jak rozumiecie to słowo ? Z czym wam się kojarzy ? No dobra chodzi mi o to że np. ja zrobię swój : 

  1. Bawię się z psem
  2. Idę się z nim bawić na dwór 
  3. pies biega swobodnie
  4. Jemy obiad 
  5. Czas wolny dla mnie i psa 

Jasne ? Oczywiście możemy zrobić coś innego. Pamiętajcie że nasz pupil musi jeść, spać, biegać, bawić sie itp. Jeśli nie masz jakiej kol wiek zabawki, 
udaj się najszybciej do sklepu zoologicznego. Lub daj psu jakiegoś starego pluszaka :) 

A niespodzianka to drugi temat związany z ..... 

Ubranka dla psów. 
Rufi ma ubranie. A mianowicie kurteczke ;D 
Ale nie którzy, przesadzają ... 
Proszę, czy psu jest w tym wygodnie ? ;/ 


A teraz szafa właścicielki trzech psów. 
Okey psom może być zimno ... Ale po co taka szafa ?!?! 
Ta właścicielka pewnie ma mniej ciuchów od psów -.- 
Okey kurtka, sweter są potrzebne bo nie które psy marzną ( m a r    z n ą ) 
O.o 
Rufi ma kurtkę z napisem Rock Star 
Czyli Gwiazda Roka xD 

To tyle na dziś pa ! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję