niedziela, 25 marca 2012

Książka ? Rufi

 Hej ! :) Jak się czujecie ? Jutro do szkoły :'( Muszę odrobić jeszcze lekcje xD 
Dzisiaj po 1 chcę podziękować za dodanie się do obserwatorów bloga :) 
A po 2 chcę dzisiaj popatrzeć na książki o psach a oto kilka z nich : 



Myślę, że kupią którąś z tych książek. Może pojedziemy dziś na zakupy ... Pójdę do księgarni w dział zwierzęta i zobaczę... może jakaś będzie. A teraz przechodzimy do Rufiego. Wczoraj siedzieliśmy na tarasie i się opalaliśmy. Ja go czesałam a on sobie leżał.
No aż przyszedł jakiś mały pies... (mieszkam na wsi ) Jeśli pojedziemy na zakupy idę do zoologicznego na zakupy dla Rufiego ! ^.^ xD Chcę mu coś kupić ... A jak coś  plany na jutro to : 
  1. 1 Lipca
  2. Urodziny psa 

Jeśli szukacie czegoś do poczytania to zapraszam do zakładki ,, Linki i blogi / porady " 
Piszcie w komentarzach co mam wpisać w poradach. Jaki macie kłopot ze swoim pupilem. 
Lub podajcie jakieś fajnie strony / blogi  o psach. Mogą być blogi typu mojego.  

Ale komentarze w zakładce nie pod postami ! 
Wreszcie dostałam Hula-Hop i będę trenować Rufiego. Na razie to się boi do niego wejść xD 


To tyle :) 
pa ! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję