poniedziałek, 26 marca 2012

,,Co twój pies próbuje Ci powiedzieć ? " + Film

książka 
Hej :) Już jestem w domu. :) Wiem że na dziś miał być temat ,, 1 Lipca " i ,, Urodziny psa " Ale nie mogę się powstrzymać xD Okey wczoraj mówiłam, że może pojadę do sklepu do Marino 8) I pojechałam ^^ xD Byłam w księgarni i kupiłam książkę pt. ,, Co twój pies próbuje Ci powiedzieć ? " 
Jeśli chcecie zobaczyć książkę kliknijcie tutaj :)
A w zakładce ,,Linki i blogi / porady "
znajdzie się porada jak urozmaicić spacer. Wiecie co ? Czasami się zastanawiam czy w ogóle ktoś czyta tego bloga ? ... 
Okey książka mi się podoba. A i  w ,,Linki i blogi / porady " znajdzie się też test aby sprawdzić czy wasz pies jest mądry. :) Oczywiście biorę to z książki :) 


Film 


Okey ... O książce skończyliśmy a teraz film ^.^ Bardzo wzruszający i taki Extra 
Nie, nie Piraci z Karaibów! xD Ten film nosi tytuł ,, Marley i ja " 
Oglądałam ... aż się popłakałam :'( 
Znalazłam Reklamę ale po angielski ( chyba xD ) 
kliknij tutaj ;)
Okey. 
Jenny i John Groganowie po ślubie przeprowadzają się z mroźnego Michigan na Florydę, gdzie rozpoczynają pracę w konkurujących gazetach. W "The Palm Beach Post" Jenny pisze poważne artykuły, gdy John tymczasem niechętnie redaguje nekrologi w "South Florida Sun-Sentinel". Po tym, jak w rozmowie z Johnem Jenny porusza temat dzieci, przyjaciel Johna, Sebastian, radzi mu podarować żonie na urodziny pieska, aby sprawdzić ich zdolności wychowawcze. Jenny jest zachwycona niespodzianką i wybiera labradora, który na cześć Boba Marleya otrzymuje imię Marley. Pies okazuje się być nieznośnym szczeniakiem, więc Jenny i John oddają go do szkółki pani Korblut, ale nawet ta doświadczona treserka nie potrafi sobie z nim poradzić, więc Marley zostaje usunięty z zajęć. Tymczasem John zaczyna pisać cykliczne artykuły o zabawnych wydarzeniach dnia codziennego, których głównym bohaterem jest Marley. Rubryka staje się popularna i poprawia sprzedaż gazety. Jenny zachodzi w ciążę, której jednak nie udaje się utrzymać. W ramach pocieszenia John zabiera ją w podróż do Irlandii, pozostawiając Marleya pod opieką młodej znajomej. Kobieta jednak nie panuje nad psem, zwłaszcza podczas częstych burz. Po powrocie z wycieczki Jenny ponownie zachodzi w ciążę i rodzi pierwszego syna, Patricka. Po urodzeniu drugiego syna, Connora, rezygnuje z pracy i rodzina przeprowadza się do większego domu. Po urodzeniu córki Colleen, Jenny coraz częściej traci cierpliwość do Marleya i chce się go pozbyć. Po 40. urodzinach, John, niezadowolony ze swojej pracy, przyjmuje posadę reportera w "The Philadelphia Inquirer" i rodzina przeprowadza się na farmę w Pensylwanii, gdzie prowadzi beztroskie życie do momentu, gdy Marley zaczyna chorować ze starości. Film w reżyserii Davida Frankela wiernie oddaje treść książki, na której podstawie powstał. Również gra głównych aktorów idealnie oddała charakter filmu. Marley i ja jest komedią z Marleyem w roli głównej. 

źródło : Wikipedia xD 


To tyle :) Nie zapomnijcie zobaczyć nowe porady ! pa ! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję