sobota, 31 marca 2012

Rufi i zabawki ? P.S Chroń swojego psa !

Hej :) Przepraszam że tak długo nie pisałam :( Ale dziś mamy dużo do nadrobienia ! :D 
Okey byłam dziś w sklepie zoologicznym i kupiłam Rufiemu zabawkę-świnkę i rozciąganą smycz koloru fioletowego :)  Ciągle bawi się swoją świnką :D Niestety nie mogę dać zdjęć bo mi się popsuł telefon ;/  Okey chciałam powiedzieć też, że mamy już wiosnę. psy to czują ! Chcą biegać i nie jak w zimie siedzieć i oglądać TV. Chcą biegać ! Ale zadajemy sobie pytanie ,, Co teraz ? " A co co konkretnie chodzi ? Chodzi o pchły i kleszcze. Nawet nie zauważycie a pies złapie pchłę lub kleszcza. No niestety. A więc czym to grozi ? 
Kleszcz - Gdy kleszcz ukąsi psa jak najszybciej trzeba jechać do weterynarza. Weterynarz poda specjale lekarstwa itp. Ale ! Jeśli na to przymkniemy oko, pies może mieć nawet sparaliżowane łapy. A najgorsze to to, że jest możliwość, że nawet umrze.  Najlepiej więc kupić obrożę przeciw kleszczą 





Pchła - Jest ona niezbyt szkodliwa. Ale bardzo denerwująca. Można ją zauważyć gdy pies się gryzie i drapie. Ale lepiej przeszukać psa. 




To tyle ale na pchły radzę też kupić obroże :) Jest obroża obroża przeciwpchelna i kleszczowa. Oraz oddzielnie :) Jej ale u mnie pogoda ! Leje, pada grad i wieje !
Jejku .... A Rufi  sobie śpi :) Dobrze, że z nim wyszłam zanim jeszcze zaczęło padać i wiać ... A i przypomniałam sobie. Urodziny psa i 1 lipca będziemy omawiać po świętach. :) 


Okey to tyle :) ! 
Pa ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję