poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Czy to wygląda jak tor ?!

Hejo :D ! Wybaczcie mi, że wczoraj nie dałam zdjęć. Ale serio mam kłopoty. Do 7 maja muszę przeczytać 290 stron lektury. Do 26 muszę umieć na pamięć strasznie dłuuuuugi wiersz. A w dodatku dostałam dziś 1 z jęz. Niemieckiego. -.- 
Okey dam dzisiaj trochę zdjęć. I być może jutro dam zdjęcia Huśtawki Rufiego :)
Ciekawe jak ta huśtawka będzie wyglądać ? .... Jeśli można to nazwać huśtawką :D  





                                                                 To moja ,, niby " Przeszkoda :D 


Chciało by się poskakać :D 




Patrzy na kosteczkę. Wymusza szczekaniem :D 

Pies który się uśmiecha :D 
Najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie :D 


A Wam ? Oczywiście te zdjęcia będą w galerii :) 


Pa ! 
Pozdrawiamy 
Zuzia & Rufi :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję