niedziela, 22 kwietnia 2012

Mały pies wielki żywioł !

Cześć :) Jak w temacie ,, Mały pies wielki żywioł ! "  Zacznę od tego, że wyjaśnimy sobie coś. 
Mały pies ? ... - Rufi 
Wielki żywioł ? ... - Coś co lubi nasz pies 
I tu jest problem ! ,, Coś co lubi nasz pies " 
Większość psów lubi styl kanapowy ale ! Ale ! ok. 79  % psów lubi biegać / spędzać czas ruchowo / fizycznie . 
A jak to odkryć ? Jeśli myślisz, że znasz się na psach to pomyśl. U mnie zaczęło się to pewnego dnia gdy skakałam z kuzynką przez miotłę. A więc pomyślałam                                 ,, Wezmę kilka smakołyków i zobaczę czy Rufi się nada ... " 
I co ? A jednak ! Rufi po lubił Angllity :) Teraz razem skaczemy przez przeszkodę. 
Ale zaraz po powrocie od Babci weszłam w internet --> Wikipedia --> Maltańczyki 
I nowy Fakt ! Maltańczyki nadają się do Angllity ! SZOK ! :D 
Oczywiście dałabym zdjęcia mojej ,, Przeszkody " Ale jeszcze nie mam nowego telefonu. Kupię baterie i wstawię na kompa :) ( Baterie do aparatu )  O ! Dobra wiadomość ! Dziś DZIŚ w galerii pojawią się nowe zdjęcia, i być może jeszcze jeden post ze zdjęciami :) Więc możecie co ok. 2,5 godziny sprawdzać galerię :) 


Pa !


Pozdrawiamy :) 
Zuzia i Rufi :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję