środa, 18 kwietnia 2012

Trening Angllity ?

Hejo :) Trenowałam z Rufim skoki przez przeszkodę. I pomyślałam że może nadał by się na Angllity ? .... ( Sport ,, Amatorski " ) Nie mam pojęcia. Ale wiem, że kiedy będę miała nowy telefon to nakręcę filmik i porobię zdjęcia :) Byłam w sklepie zoologicznym i kupiłam mu piłeczkę ( niestety nie piszczy :( ) i kostki. Ale one są malutkie ! :D Jest ich tam chyba z 30 :D Ale wiecie ... Pies dla kostek zrobi wszystko :D No ... u co dalej ? Dalej powiem to że chcę zrobić mu tor :) Mam Hula - Hop to jest obręcz. Mam też przeszkody. Został slalom i mały stolik pod którym by się czołgał. A i jeśli to możliwe to Huśtawka i taki ,, Most " O ! Znalazłam coś co mi się przyda : 



Slalom - Parę patyków wbitych w ziemie ;-)
Przeszkoda - 3 patyki , 2 wbić ,a 1 przywiązać po między sobą
tunel - parę par patyków wbitych na ukos i na górze związanych ;-) 


No ... Okey to ja kończę. To tyle :) Pa !
Pozdrawiamy ! 

Zuzia & Rufi 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję