niedziela, 20 maja 2012

Elloo..

Hejo ! Piszę do Was o godz. 6;47 :D Bardzo i to bardzo, Wam dziękuję za 2 tys wejść ^.^ ! 
Okey :D Wczoraj byłam z Rufim na spacerze. Zrobiłam mu swój własny zamek :D 
Dobra, dobra opanujmy się :) Zrobiłam takie zdjęcie , patrzcie : 

Haha ! :D 
A po za tym już jutro o godzinie 15;00 Rufi będzie u ... Fryzjera :D Ta... Chciałam Wam wstawić filmik ale się wstawić nie chce "( I proszę, zagłosujcie w ankiecie. Muszę wiedziec czy zmiany się Wam podobają. A i możliwe, że jurto i po  jutrze, po po jutrze, po po po jutrze nie będzie postów. 
Dobra to tyle. 


Pa ! 
Pozdrawiam ! 
Zuzia & Rufi 

( jest godz. 6;58, pisałam 11 minut, jeszcze mniej niż wczoraj ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję