sobota, 19 maja 2012

Taki inny pies ...

Hejo kochani ! Piszę do Was o 7;30, zobaczymy ile będę pisać tego posta. Dzięki za komentarze. Nasz blog ma nowy nagłówek i czcionkę, pousuwałam też kilka rzeczy. 
Na blogu wczoraj mogły być komplikacje za co Was przepraszam. Okey, wczoraj wzięłam Rufika do łazienki. No stoję, stoję a Rufen zaczął szczekać na ścierkę O.o Potem stał na dwóch łapach aż 5 sek. ! :D No a potem uwziął się na coś innego. Też na to szczekał ale nie złapał :D A dziś tak oto zajął sobie moją poduchę : 
( kliknij by powiększyć ) 
No i jak zwykle, gdy piszę post Rufi leży koło mnie. 


Ok teraz wiadomości na bloga : Za niecały miesiąc jadę na wycieczkę szkolną do Krakowa ( 13-14 .06.2012 ) 15.06.2012 Jadę do Chorwacji na 10 dni. Wracam 25. 06.2012. 
A więc przez bardzo długo nie będzie postów. Oczywiście posty będą jak zwykle. Poznacie po tym, że wyjeżdżam postem pożegnalnym. Oczywiście może coś zrobię na blogu bo mam internet w komórce. 


No i dziękuję za dołączanie do obserwatorów. :) 




To tyle na dziś :) 
Pa ! 
Pozdrawiamy ! 
Zuzia & Rufi 


P.S Jest godzina 7;47, posta pisałam 17 minut. I tak mało :P 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję