wtorek, 26 czerwca 2012

WRÓCIŁAM !

  WRÓCIŁAM ! Jej ! Witajcie kochani ! Tak za Wami tęskniłam ! No więc teraz więcej szczegółów : 



  •  Byłam w Chorwacji na wyspie Brać. 
  • Płynęłam promem by dostać się na wyspę. ( Taki ogromniaśny statek który przewozi auta. ) 
  • Cały czas siedziałam w basenie. ( xD ) 
  • O mało nie dostałam porażenia skóry. xd 
  • Podczas drogi POWROTNEJ wymiotowałam ... a potem zjadłam HOT-DOGA ( był mniamuśny ^^ ) 
  • No i, bardzo za Wami tęskniłam :D 
Od koleżanki dowiedziałam się, że będę mieć : czerwony pasek, list gratulacyjny i śr. powyżej 5 ! ^.^ Strzelam, że będę miała 5,2 x) Okey to było takie ,, mini " info. a teraz duże INFO : BARDZO ZA WAMI TĘSKNIŁAM ! 

Okey no więc wczoraj do domu wróciłam o 12 w nocy. Gdy pojechaliśmy do babci, po Rufiego to idę do jej sypialni i wołam : Rufuś, Rufuś. A on nic. Dobra wołam znowu. I w końcu zeskoczył z łóżka i zaczął tak się cieszyć jak nigdy ! :D Jej.. dobrze, że już jestem z w domu. Ale chętnie bym tam jeszcze trochę została ... :D Okey teraz zdjęcia Rufusia ^^ 
( Ale on się zmienił, wygląda teraz jak Szop - pracz :D i  trochę chyba przytył ... 



To tyle na dziś :)  
Pozdrawiamy ! 
Zuzia &Rufi  :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję