środa, 27 czerwca 2012

Za 4 dni - Między Narodowy ,, Dzień Psa ".

Hej :) Znowu do Was piszę :) ( tak jak zwykle :P ) Po 1 - Mamy nowy szablon bloga ! Podoba Wam się ? Zagłosujcie w ankiecie ! 
Po 2 - Już za 4 dni będzie ,, Dzień Psa ". Już kiedyś o tym dniu pisałam. ( Jeśli chcesz przeczytać, kliknij tutaj. 
Dla mnie jest to bardzo ważne aby kupić coś Rufiemu na ten ,, jego dzień ". 
Ale jeżeli nie masz pieniędzy, masz daleko do zoologicznego to nie martw się ! 
Moje propozycje na to aby miło spędzić ten dzień :  



  • Miła i wesoła zabawa na podwórku. ( Przy ładniej pogodzie ! ) 
  • Dobre posiłki. ( Smaczne mięsko, witaminki, itd ) 
  • Uczenie się nowych komend. 
  • Długi spacerek :) 
To moje propozycje. A co do pogody to sami zobaczcie : ( pogoda na 1 lipca

( kliknij aby powiększyć ) 
Ale czy ta pogoda się sprawdzi ? 
Nasze psiaki nie będą zadowolone z mokrego spacerku ... 
Ale wiecie co ? Od kiedy wróciłam z wakacji Rufi jest bardziej przy mnie !  
Dziś rano wstałam i zawołałam Rufi, ( Leżał na dywanie ), przyszedł i chciał mi dać mokrego buziaka :D 
Ale dla niego to 1 lipca będzie dniem wspaniałym ! ( Przy najmniej tak planuję ) 

Okey, to tyle na dziś. 
Pozdrawiamy ! 
Zuzia & Rufi <3 

(Zdjęcie pogody zostało wzięte z www.twojapogoda.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję