niedziela, 12 sierpnia 2012

Coś, coś no innego.

Hej <; Przepraszam, że nie pisałam ale nie miałam weny, i za bardzo mi się nie chciało. 
Ale jak za pewnie wie każdy '' normalny'' uczeń już za niecałe 3 tyg. zaczyna się 10-ęcio miesięczna męczarnia, - szkoła. 




Czyli dla mnie najgorszy okres w całym roku. Jak wiecie w roku szkolnym posty były w weekendy i czasami w dni robocze.
Być może będą teraz częściej, lecz wątpię. W roku szkolnym zapisuję się na doskonalenie pływania, idealna okazja aby zrzucić kilka kg ( :D ) i aby lepiej pływać. 
Cóż nasze myśli o szkole ,, Jaka durna ta szkoła ! ", " Jejku ! Szkoła jest do bani ! ". 
Z tymi myślami się zgodzę :D, ale ! Bez szkoły nie zajdziemy daleko, chcesz być architektem ? Musisz umieć wymierzać, tu się przyda matematyka, chcesz być informatykiem ? Tu potrzebny Ci jęz. angielski i matematyka. 
NA PRAWDĘ, BEZ SZKOŁY DALEKO NIE ZAJDZIESZ !

Ale co by tu dodać. Nic. Ja z Rufim siedzimy i nic nie robimy, wszytko przez pogodę. 

To tyle na dziś. 
Pa ! 
Pozdrawiamy ! 
Zuzia & Rufi 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję