wtorek, 14 sierpnia 2012

Nasze koszmarne sny.

Cześć. Piszę późno ale już zaczynam pakować się do szkoły. Ale nie o tym mowa. 
Niedawno ŚNIŁO mi się, że moja mama umarła. To był mój najgorszy sen w życiu. 
Przeraziłam się i zajrzałam do sennika. Na szczęście to włośnie znaczy, że moja mama będzie długo żyć. Miejmy nadzieję. Ale zauważyłam coś dziwnego u Rufiego. 
Gdy śpi to czasami przebiera łapkami jakby uciekał i piszczy. 
Czasami myślę, że śni mu się coś strasznego, więc go budzę. A gdy już się zbudzi podchodzi do mnie z podkulonym ogonkiem. Nie chcę was straszyć moimi snami tylko was o tym poinformować <; 
Ale od tego snu nie śni mi się nic. 

A wam, śniło się coś ostatnio ? Napiszcie ! 

Pozdrawiamy !
Zuzia & Rufi 

3 komentarze:

  1. Cóż, to oczywiste, że psy także mają sny i śnią :) Zapraszamy do nas pokomentować troszeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się ostatnio śniło, że moja babcia umarła. Potem w tym śnie zobaczyłam ją na niebie i wszyscy jej machaliśmy, a ja mówiłam: "Do zobaczenia babciu! Kocham Cię!" Ale, gdy powiedziałam to mojej mamie (już w realu) powiedziała, że moja babcia będzie dłuuugo żyć! :-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak ale same dziwne sny xdd.
    Śniło mi się że była u mojej przyjaciólki na noc i tylko owinięta ręcznikiem wyszłam z łazienki i było mi widać cały tył tyłka i przyszedł taki jej fajny straszny brat ii ja się tak zaczęłam śmieć z taka moją 2 przyjaicółką a ta 1 mówiła : Dziewczyny spokój !
    Hahahha : D . Wiem , dziwny :P .

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję