środa, 5 września 2012

Moje wrażenia ze szkoły.

Hej. Jestem już w domu. Chcę wam przekazać kilka fajnych informacji :) 


  • Mam fajną nauczycielkę od historii i jęz. polskiego
  • Boję się przyrody i matematyki. 
  • Rufi nie lubi listonoszki. 
  • Gra doggi-game ( doggi-game.pl )

:D Nadal nie lubię szkoły ale co ja poradzę ? Zawsze gdy idę na stresujące lekcje mówię sobie, że nie jestem sama. Mogę się najwyżej bać złej oceny. I coś miłego :) 
Jeszcze 277 dni i WAKACJE !! <3 ( xD ) 

Mam też małe info. Czas gdzie pokazuje o której godz. został napisany post jest prawdziwy. 

Zdradzę wam też, że teraz będę jeździć ze szkołą na basen i będę chodzić na obiady <3 

To tyle na dziś. 
Pa !
Pozdrawiamy ! 
Zuzia & Rufi 


P.S Niedługo post o moich nieżyjących psach [*] 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję