niedziela, 9 września 2012

Nasza pierwsza w życiu wystawa !

Cześć :) Blog nadal zostaje zamknięty ale w czasie chcę coś napisać bo nie wytrzymuję :D No więc dziś byłam u dziadków. Z tego co mi powiedział dziadzia, jego najnowsza suczka rasy owczarek niemiecki zajęła 1 miejsce w swojej kategorii na wystawie ! 2 miejsce miała w wystawie ,, ogólnej ". Bardzo się cieszę i myślę, że niedługo będzie wygrywać wystawy ! 

Ale nie chcę się rozpisywać o innym psie. No więc jest 99,99 % że w sobotę na niedziele jadę z Rufim na wystawę. Jedak nie mam zamiaru go wystawiać. Dlaczego ? 


  • Nie ma rodowodu 
  • Ma krzywy zgryz 
  • Nie umie komend 
  • Nie ma odpowiedniej długości włosów 

Jadę z dziadkiem aby podejrzeć jak wystawia się psy. Mam nadzieję, że Rufi nie zepsuje wystawy ... :d 
Jestem ciekawa jak zareaguje Rufi widząc tyle Owczarków niemieckich ! 
Cieszę się, że jadę na wystawę. Mogę podejrzeć jak to robią zawodowcy, w końcu każda wiedza w wystawianiu psów się przyda. 
Już niedługo pokażę wam Kirę i jej puchar. Możliwe, że pokaże wam też Elzę [*] 
Wygrywała wystawy, zdobywała najwyższe tytuły. Ale umarła. Została potrącona przez jakiegoś bydlaka na obwodnicy !  Nie była tylko psem do wystaw, była kochającym członkiem rodziny, miała piękne oczy, była następczynią najlepszego psa w moim mieście ([*]). Kochałam ją. Na początku się jej bałam, ale potem spacery po lesie, zabawa, skakanie przez płotki ... ahh, brakuje mi jej bardzo. 

 Przygotujcie się bo następna notka będzie 3x dłuższa ! 

To tyle na dziś. 
Pa ! 
Pozdrawiamy ! 
Zuzia & Rufi 

P.S - Mam nowe łóżko, śpię na nim ja i Rufi :D ( Rozkłada się na 2 os. ) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję