czwartek, 15 listopada 2012

To i tamto

Hej <: Jak tam w szkole ? U mnie dobrze, na razie ... 
No więc już niedługo pojadę do Wrocławia, do sklepu zoologicznego. Muszę sporządzić listę zakupów. No ale mniejsza o to. Z Rufim coraz lepiej ! 
Już prawię mogę zabierać muz zabawki a on mnie nie gryzie ! Sukces !!
Reaguje też na słowo ,, zostaw ", "fe", "cisza". Resocjalizacja się udaje ;)
Teraz chcę nauczyć Rufiego komendy "waruj". Pomoże mi w tym książka ;)
Miejmy nadzieję, że smakołyki starczą o on do tego nabierze chęci <: 
No a tak między nami to u was też jest taki mróz ?? U mnie od rana do tej pory jest taka mgła, że nic, nic nie widać ! Tak jak bym była w jakiejś dużej, bialutkiej chmurze ! Wszędzie zimno, schron itd. A więc mam do was pytanie. 
Powinnam smarować czymś łapki Rufiego ? No bo mama mówiła, że tak ale nie jestem pewna ;/ Jak tak, to czym ?

To tyle na dziś <: 
Pa !
Pozdrawiamy !
Zuzia & Rufi 

5 komentarzy:

  1. Gratulujemy postępów.
    U nas też.Mróz. Niestety :\Raz ciepło,a raz zimno :P
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. wazeliną ;)
    lub jakimś innym specyfikiem przeznaczonym dla psów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam wazelinę-proste i bardzo skuteczne. Poza tym niektóre psy mogą nie lubić zapachowych preparatów chemicznych.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wazelina jest najlepsza ;) gratulujemy Wam, że resocjalizacja Rufiego idzie pomyślnie - życzymy dalszych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak poprzednicy - wazelina będzie najlepsza .
    Same ją stosujemy i jestem zadowolona :)))
    Pozdrawiamy,Ala i Czika .

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję