niedziela, 18 listopada 2012

Wieczorny poranek

Hej <: Jest niedzielny wieczór a i tak mam jeszcze naukę. No ale chcę coś znów napisać :) No więc Rufi zachowuje się już o wiele ładniej przy Puszku
No więc wygląda to tak. Puszek siedzi przy bramce na podwórko u jakiegoś pana. Ja idę zobaczyć czy jest poczta. Rufi gdy go zauważa pędzi w jego stronę ale ja (mamy automatyczną smycz ) zaciskam smycz tak aby była krótka i trzymam ją za plecami.Rufi więc idzie za mną a ja mogę go kontrolować. Dobrze nam idzie :) No i niedługo na zakupy ! Już nie mogę się doczekać ;) To taka, krótka notka bo mam naukę. 

To tyle na dziś. 
Pa ! 
Pozdrawiamy !
Zuzia & Rufi 

6 komentarzy:

  1. Gratuluje postępów. Oby tak dalej:)
    P.S
    Ile ma teraz lat Rufi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje postępów. Oby tak dalej:)
    Życzę miłej nauki.

    Zapraszam do mnie
    http://w-oczekiwaniu-na-psa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze,że Ruf się jakoś zachował.
    Powodzenia na zakupach
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. A zaciskasz smycz dlaczego?Nie jesteś pewna jego reakcji, boisz się o Puszka czy co ? (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że Rufi robi postępy.
    Tak z ciekawości dlaczego tytuł posta 'wieczorny PORANEK' heheXD ?
    Pozdrawiam i dodaj coś o zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję postępów.
    Najważniejsze to mieć nad nim kontrolę.
    Bardzo dobre rozwiązanie z tom smyczą =)
    Życzę udanych zakupów =)

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję