niedziela, 16 grudnia 2012

Opanowana do perfekcji komenda proś i resocjalizacja

Witajcie ! Rufi już jakiś 1 tydzień opanował do PERFEKCJI komendę "Proś". 
 Dziś rano na spacerze ulica była jak lodowisko. Wywaliłabym się jakieś 8 razy. 
No ale mniejsza o to. Szłam sobie z Rufim obok sąsiadów, którzy mają nowego psa. Rufi chciał zacząć szczekać ale jak to Cesar Millan pokazywał szturchnęłam go w tył. Opamiętał się. Jednak nie dał za wygraną, chciał się znów rzucić ale ja znowu go szturchnęłam. Popatrzył się przed siebie i uległ. 
Takie zachowanie mi się podoba. 

To tyle na dziś. 
Pa !
Pozdrawiamy !
Zuzia & Rufi 

3 komentarze:

  1. Hmm.. Cesar nie jest do końca taki dobry jak niektórzy myślą... :< Kiedyś też był moim psim mentorem,ale gdy zobaczyłam to: https://www.youtube.com/watch?v=RDb-wsQzAeI to wreszcie przejrzałam na oczy...
    Fajnie, że Rufi robi postępy! Oby tak dalej! :>
    Pozdrawiamy E&F.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam do ciebie prośbę czy mogłabyś mi dokładnie opisać jak założyć blokadę kopiowanie taką jak ty masz? Bo mi z blogów posty kopiują i wklejają na swoje, a ja nie wiem jak taką ustawić.

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz :
1. Stosuj ortografię i kulturę
2. Jeśli zareklamowałeś/aś już swojego bloga, nie rób tego ponownie.
3. Pomyśl zanim napiszesz
4. Nie obrażaj użytkowników bloga
Dziękuję